News - Cumpagnia HengRui Ghjornu Internaziunale di u travagliu

Cumpagnia HengRui Ghjornu Internaziunale di u travagliu

Per l'imprese di fabricazione, in u ghjornu Internaziunale di u travagliu, i seguenti metudi ponu esse aduttati per passà: 1. Dà à l'impiegati una festa: in u ghjornu Internaziunale di u travagliu, urganizà una festa per tutti l'impiegati, lasciate rilassate per un ghjornu, rilassate a mente, è preparate. per un megliu investimentu in a produzzione.In più, hè una manera di ricunnosce i frutti di u travagliu di i vostri impiegati.2. Organizà l'attività di l'impiegati: In u premiu di a festa, pudete urganizà l'impiegati per realizà alcune attività per chì tutti passanu e vacanze in una atmosfera rilassata è piacevule, cum'è l'urganizazione di partiti di basket, festival di musica, festival di alimentazione, etc. A prumuzione di a produzzione: Se i travaglii di produzzione di a cumpagnia sò urgenti, pudete cunsiderà cuntinuà à prumove a pruduzzione in u ghjornu Internaziunale di u travagliu, è à u stessu tempu lasciate l'impiegati sentenu i sforzi chì anu fattu in questu ghjornu speciale.Ùn importa micca a manera chì pigliate, lasciate chì l'impiegati sentenu u so valore è l'impurtanza hè ciò chì deve fà stu festival. The RenQiu HengRuiCarburu di tungstènuCo., Ltd felice per tutti voi.

IMG_2879

 

Grande, urganizà attività di team building hè una grande opportunità per aumentà a coesione di l'impiegati è u travagliu in squadra.Eccu alcuni ditaglii di l'attività di team building à cunsiderà: 1. U scopu di l'attività: Prima di tuttu, hè necessariu di determinà u scopu di l'attività, sia per aumentà a coesione di u persunale, a capacità di u travagliu in squadra, o per rilassate è allevà. pressione di u travagliu.2. Situazione: Sceglite un locu adattatu per l'attività di custruzzione di squadra, chì pò esse posti esterni o interni, preferibbilmente un locu chì pò furnisce facilità basi è sicurità.3. Cuntinutu di l'attività: Sceglie attività chì currispondenu à l'interessi è e capacità di l'impiegati, cum'è u sviluppu outdoor, cuncorsi sportivi divertenti, bricolage, sperienze alimentari, etc. in parechji gruppi per l'attività per ghjunghje u scopu di l'incuragimentu mutuale, a cooperazione è a cumpetizione.5. Tempu di l'attività: Sicondu i bisogni di l'impresa è u calendariu di u tempu di l'impiegati, sceglite un periodu adattatu, di solitu weekend o vacanze.6. Garanzia di sicurità: A sicurità hè u fattore primariu chì deve esse cunsideratu quandu si facenu attività di squadra.Hè necessariu di realizà l'ispezione di sicurezza in u locu di l'avvenimentu in anticipu, è selezziunate una squadra prufessiunale per a coordinazione è a gestione.Attraversu attività ragiunate è scientifica di custruzione di squadra, a capacità di coesione è di cuuperazione di l'impiegati pò esse megliu cultivata, è a cumpetitività di l'imprese è a qualità prufessiunale di l'impiegati ponu esse migliurate.

IMG_2736

Felicitazioni per a cunclusione successu di l'attività di u club !chì avemu da pruduce a qualità più altu è più altufustelle di carburo di tungstenoper tutti i clienti.Sì avete qualchì altru pianu di custruzzione di squadra, cunzidira à fà nantu à una basa annuale per aiutà a squadra à stà cunnessu è sviluppà.À u listessu tempu, pudete ancu amparà nantu à i punti di fattibilità è di migliuramentu di l'avvenimentu per mezu di feedback di a squadra, per organizà megliu l'avvenimenti futuri.In più, pudete incuragisce è sustene l'impiegati à cullaburazione è interagisce più in u so travagliu di u ghjornu per migliurà u travagliu in squadra è a coesione.Sè avete bisognu di aiutu o cunsigliu, per piacè sentite liberu di cuntattatemi.


Tempu di post: May-01-2023