Notizie - Un core è una mente incontranu di novu u successu

Un core è una mente si riuniscenu a realizazione

At 17:30 eri dopu meziornu in u Dipartimentu di Marketing di u magazinu Beihan hà tenutu una riunione di espansione di a squadra, hà assistitu à a riunione di i membri di u persunale, i capi di dipartimentu, a linea di produzzione di certi impiegati è u persunale di a tenda, un totale di 22 persone.

À a riunione, leghje u "nantu à u ricunniscenza di u Dipartimentu di Marketing di u magazinu di u Nordu Han City in ricunniscenza di l'avvisu", u direttore di a tenda Guo Hongli, dui venditori Liu Qingsheng, Wu Mengyue è u direttore di pruduzzione Wang Yueping, u direttore tecnicu Zhang Guitang. hà fattu una dichjarazione.

U sgiò Liu WenTAO, GENERAL MANAGER, PRIMA DI tuttu, hà felicitatu THE BeiHAN STORE chì hè statu elogiatu, è hà pigliatu cum'è un novu puntu di partenza per cherish l'onore è fà sforzi persistenti per ottene novi rializazioni.Tuttu u persunale per amparà da elli, amparà a so missione ùn si scurdanu di a mente di principianti, pusizioni altu, altu standard, strettu, sente à u cumandamentu, era gu tutti, wuxi, travaglià dura, studià diligentemente, cumunicazione stretta, lealtà, portanu carichi, superà difficiule, parolla benevolenza, fà i clienti quì, TieXinRen, high quality à compie i compiti sopra, risultati.

U General Manager Liu Wentao hà dettu chì questu hè una riunione storica.Avemu 2018 è 2019 cù dui anni per custruisce hardware è software di a cumpagnia, u scopu hè di dà à u Dipartimentu di Marketing di fronte un "rassicurante".Partemu da a "persone, macchina, materiale, lege, anellu" cinque superficia di capelli, paghemu duru è sudatu i membri di a squadra vede in l'ochji, ricordate in u core, a cumpagnia ùn vi scurdate micca, mai scurdate!Serà incisu nantu à u munumentu storicu di a cumpagnia !
In l'elaborazione di u cliente, a cumpagnia, u persunale di i trè interessi di a relazione, tuttu u puntu di partenza è u pede di u travagliu deve esse intornu à u cliente per fà, a satisfaczione di u cliente ùn hè micca cuntentu, cuntentu micca cuntentu, prumessu micca a prumessa hè a prova di u nostru travagliu, u nostru travagliu bè è i clienti cattivi anu a maiò parte di dì.Tuttu à l'interessi di i clienti, aderiscenu à u cuncettu di "clienti prima" ùn si scuzzulate micca, nisun cliente, ùn avemu micca tuttu, l'idea ùn pò micca avè un pocu deviazione.

Quandu si parla di a "troika" hà sottolineatu chì avemu bisognu di cumunicazione parallela, cumunicazione stretta, cumunicazione efficace, à u puntu cù a superficia, à u puntu di cunnessione, interconnessione, in tuttu u dipartimentu di u Marketing per fà u travagliu, per elli à fà un bonu sustegnu. , fate un sustegnu forte, dà una gamma completa di prutezzione, a direzzione ùn pò esse preghjudiziu, a strada ùn pò micca cambià.

Infine, ricurdate à tutti chì a cumpetizione di u mercatu hè un tema eternu.Vicinu à a fine di l'annu, a sicurità di a produzzione deve esse assai attaccata, tuttu u travagliu per capisce u prugressu, in particulare u travagliu chjave per finisce l'alta qualità in u calendariu, per stabilisce una basa solida per a pianificazione di u travagliu di l'annu dopu.


Tempu di post: 21-oct-2022