News - Trafila in carburo di tungstenu

Filiere per trafilatura in carburo di tungstène

Fusetti in carburo di tungstenusò una scelta ecunomica sàvia per u filu d'acciaio è altre applicazioni di trafilatura di filu di grande dimensione chì facenu u risparmiu di costu una priorità sopra die.We fabricate una larga gamma di dimensioni, fustelle di trafilatura di filu di carburu di bona prestazione .Made From 100% Material Of WC And Co. Fabbrica di fustelle per trafilatura in carburo, alta durezza, alta precisione, lunga durata.
IMG_1256_副本_副本_副本
Carburu di tungstènuhè un materiale assai duru è durable, chì u face ideale per l'applicazioni di trafilatura chì necessitanu precisione è prestazioni di longa durata.Sò sicuru chì i vostri clienti apprezzanu u risparmiu di costi è a durabilità chì ottennu da l'usu di e vostre filiere di trafilatura di carburu.Cuntinuà u bonu travagliu!
323fca6207fff6c0cd3ce22c6112227
Chì sona impressiunanti!U carburu di tungstenu hè un materiale assai duru è durable, chì u face ideale per l'applicazioni di trafilatura chì necessitanu precisione è prestazioni di longa durata.Sò sicuru chì i vostri clienti apprezzanu u risparmiu di costi è a durabilità chì ottennu da l'usu di e vostre filiere di trafilatura di carburu.Cuntinuà u bonu travagliu!1683344010(1)


Tempu di post: May-07-2023